Балабақшадағы педагогтер мен тәрбиеленушілердің қарым-қатынас нормасы-адамгершілік қатынастар. Мұндай қатынастар тәрбиелік нәтижеге қол жеткізуге бағынады және балалар педагогтің беделін және оның көшбасшылығын ерікті түрде тануына негізделген, бұл балалардың тәрбиешіден үйренуге, онымен сөйлесуге және оған еліктеуге деген ұмтылысында көрінуі керек. Кәсіби борыш пен жауапкершілік сезіміне негізделген тәрбиешінің тәрбиеленушілермен қарым-қатынасының барлық жиынтығынан педагогикалық әдепті бөліп көрсету керек. Педагогикалық әдепті әр түрлі қызмет салаларында балалармен қарым-қатынас жасаудағы шараның педагогикалық принципін сақтау, олардың жеке ерекшеліктері мен олармен қарым-қатынасына сүйене отырып, балаларға дұрыс көзқарасты таңдау мүмкіндігі ретінде анықтауға болады. Педагогикалық әдеп көбінесе педагогтің жеке қасиеттеріне, оның көзқарасына, мәдениетіне, ерік-жігеріне, азаматтық ұстанымына және кәсіби шеберлігіне байланысты. Бұл тәрбиешілер мен тәрбиеленушілер арасындағы рухани біршілік, достық нығаятын негізі.
Тәрбиешінің кәсіби әдебі өз қызметіне деген адалдықпен міндеттерін орындау кезінде жауапкершілік сезімін талап етеді.
Педагогтер арасындағы қарым-қатынас алқалылық, серіктестік және сыйластық қағидаттарына негізделген. Өз әріптестерін тәрбиеленушілердің немесе басқа тұлғалардың көзінше кемсітуге болмайды.