«Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Ақмол ауылының «Жұлдыз» балабақшасы» МКҚК
ГККП «Детский сад «Жулдыз» села Акмол при отделе образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Тәрбиеленушілермен жұмыс жасаудағы педагогикалық әдеп» тақырыбында кеңес беру

Балабақшадағы педагогтер мен тәрбиеленушілердің қарым-қатынас нормасы-адамгершілік қатынастар. Мұндай қатынастар тәрбиелік нәтижеге қол жеткізуге бағынады және балалар педагогтің беделін және оның көшбасшылығын ерікті түрде тануына негізделген, бұл балалардың тәрбиешіден үйренуге, онымен сөйлесуге және оған еліктеуге деген ұмтылысында көрінуі керек. Кәсіби борыш пен жауапкершілік сезіміне негізделген тәрбиешінің тәрбиеленушілермен қарым-қатынасының барлық жиынтығынан педагогикалық әдепті бөліп көрсету керек. Педагогикалық әдепті әр түрлі қызмет салаларында балалармен қарым-қатынас жасаудағы шараның педагогикалық принципін сақтау, олардың жеке ерекшеліктері мен олармен қарым-қатынасына сүйене отырып, балаларға дұрыс көзқарасты таңдау мүмкіндігі ретінде анықтауға болады. Педагогикалық әдеп көбінесе педагогтің жеке қасиеттеріне, оның көзқарасына, мәдениетіне, ерік-жігеріне, азаматтық ұстанымына және кәсіби шеберлігіне байланысты. Бұл тәрбиешілер мен тәрбиеленушілер арасындағы рухани біршілік, достық нығаятын негізі.

Тәрбиешінің кәсіби әдебі өз қызметіне деген адалдықпен міндеттерін орындау кезінде жауапкершілік сезімін талап етеді.

  • Тәрбиеші өзіне талапшыл және өзін-өзі жетілдіруге ұмтылады. Ол өзін-өзі бақылаумен, өзін-өзі анықтаумен және өзін-өзі тәрбиелеумен сипатталады.
  • Тәрбиеші өзіне сеніп тапсырылған педагогикалық жұмыс - тәрбиенің сапасы мен нәтижелеріне жауап береді.
  • Тәрбиеші оның бақылауында қалған балалардың физикалық, интеллектуалдық, эмоционалдық және рухани қорғалуына жауап береді.
  • Тәрбиеленушілермен қарым-қатынаста және барлық басқа жағдайларда тәрбиеші құрметті және сыпайы. Ол әрбір жеке жағдайға сәйкес келетін әдеп нормаларын біледі және сақтайды.
  • Тәрбиешінің беделі құзыреттілікке, әділдікке, әдептілікке, өз тәрбиеленушілеріне қамқорлық жасау қабілетіне негізделген.
  • Тәрбиеленушілердің мінез-құлқы мен жетістіктерін бағалау кезінде тәрбиеші олардың өзін-өзі бағалауы мен күшіне деген сенімін нығайтуға, жетілдіру мүмкіндіктерін көрсетуге, оқу мотивациясын арттыруға тырысады.
  • Тәрбиеші ата-аналарға балаларды тәрбиелеу мәселелері бойынша кеңес береді, ата-аналар мен балалар арасындағы қақтығыстарды жеңілдетуге көмектеседі.

Педагогтер арасындағы қарым-қатынас алқалылық, серіктестік және сыйластық қағидаттарына негізделген. Өз әріптестерін тәрбиеленушілердің немесе басқа тұлғалардың көзінше кемсітуге болмайды.

  • Білім беру мекемелерінде өзара құрметпен, ізгі ниетпен және ортақ тіл таба білумен көрінетін қарым-қатынас мәдениеті сақталады.
Жаңартылған күні: 12.04.2023 11:09
Құрылған күні: 12.04.2023 11:13

Текст